donderdag 10 juli 2014

Antwerpen Shoplog - Deel 1

zoals ik al had laten weten ben ik naar Antwerpen geweest. Mijn standaard winkeltje daar is Think Twice. Ze verkopen er tweedehands kleding waarvan het meeste vintage is. Soms hangt er wat H&M tussen maar die sla ik gewoon over.
Deze keer ben ik wel erg goed geslaagd. Het was in heel de winkel -50% van de prijs en heb dus lekker kunnen inslaan. Naast think twice heb ik ook nog wat parfum gekocht. Hier zal ik een apart bericht over schrijven.

Omdat het nog al veel is doe ik mijn shoplog in delen. Vandaag alle rokken, de volgende keer de jurken en de andere dingetjes.

Als er iets een merk heeft vermeld ik dit erbij. Dit zij dus meestal vintage merken. Naar dit merk doe ik research en zodra ik er informatie over kan vinden zet ik dit erbij. 


€14,- (nu €7,-) geen merk

 €14,- (nu €7,-) geen merk

 €14,- (nu €7,-) geen merk
 €14,- (nu €7,-) geen merk
€15,- (nu €7,50) merk: petite sophistricate 
Casual Corner was een Amerikaanse retail- kleding -keten in 1950 opgericht. Het werkte winkels onder de namen Casual Corner en Petite Sophisticate. De keten bediend meer dan 525 winkels op zijn hoogtepunt.
 Casual Corner sloot haar resterende locaties eind 2005 nadat ze te verkopen aan een vereffenaar. De winkels waren gesloten vanwege de toegenomen concurrentie.


x Simone 

volg me ook op : instagrambloglovin' en facebook

2 opmerkingen: